pondělí 24. října 2016

Víťova zahrada 24/10/16

  
Říjen pomalu končí a to pro mě vždy znamená především jedno - listí. Na zahradě mám nespočet stromů a nejvíc mě zaměstnávají staré kaštany (Aesculus  hippocastanum). Od té doby, co jsem začal na listí používat zahradní traktor s kartáčem, je to docela relaxační činnost a staré kaštany už nejsou tak nenáviděnými objekty v zahradě. Dříve jsem musel listí foukat, hrabat, naložit, odvézt. Jak já tohle období nesnášel. Dneska zkontroluji, jestli mám dost benzinu, nastavím si play list v telefonu a jde se na to!  


Podzim je pro mě naopak nejoblíbenějším obdobím v zahradě a jsem si jistý, že nejsem sám. Anglický podzim je rozhodně mírnější a teplejší než u nás a tak nejenže v záhonech je stále spousty barev, ale díky kratším dnům se začínají přidávat stromy a keře se svou pestrobarevností.


 Ruj vlasatá (Cotinus coggygria)              Javor japonský (Acer japonicum)
 
 
Svída bílá 'Sibirica' (Cornus alba 'Sibirica')
 

 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat